Forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøgskulen BI har i over 20 år målt kundetilfredsle og lojalitet hos norske forbrukarar.
Til saman har 159 verksemder frå rundt 30 ulike bransjar blitt bedømt i år. Innan kategorien «persontransport» hamner Fjord1 på ein fin 10.plass!
I undersøkinga vert altså kundetilfredsle og lojalitet målt på en skala fra 0 til 100, der 0 er dårlegast og 100 er best. Bedrifter som får mindre enn 60 kundetilfredslepoeng, har klart misfornøgde kundar. Bedrifter som oppnår meir enn 80 kundetilfredslepoeng, lukkast med å begeistre kundane sine.
Plass |
Selskap |
Tilfredsle |
Lojalitet |
1 |
Flytoget |
84,9 |
83,4 |
2 |
Sporveien T-banen |
80,9 |
90,7 |
3 |
Sporveien Trikken |
75,1 |
88,5 |
4 |
NOR-WAY Bussekspress |
74,5 |
83,6 |
5 |
Norwegian |
73,8 |
89,9 |
6 |
Widerøe |
72,4 |
87,9 |
7 |
Avinor |
72,1 |
69,9 |
8 |
Ruter |
71,8 |
84,5 |
9 |
Vy Ekspress |
71,7 |
80,4 |
10 |
Fjord1 |
70,8 |
90,4 |
11 |
Buss (røde bybusser) |
69,9 |
86,5 |
12 |
Buss (grønne regionsbusser) |
67,4 |
83,6 |
13 |
Go-Ahead |
65,7 |
77,4 |
14 |
SJ |
65,6 |
77,5 |
15 |
SAS |
63,8 |
78,8 |